ingopingo

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av INGO - 31 augusti 2011 18:18

Nu har jag kommit hem efter en dag på sjukhuset

Klockan 10 fick jag komma in på operation

vaknade upp lite groggy och hade tydligen trott att Léon skulle matas.

Ja vad ska jag börja...sammanfattar vad läkaren sa efter ingreppet

Läkaren: Då har vi gjort operationen och det gick inte helt lätt

Det har gått alldeles för lång tid sen senast dom operera dig så bitarna kvar i dig har VÄXT IHOP MED LIVMODERN.....


Jag: ? Och det betyder?.....


Läkaren: Att man skulle ha kollat tidigare om det var rester kvar för nu har vävnader bildats på varann om och om igen.Hunnit blivit ihopväxt..vilket inte är så bra. Man måste bränna bort det och det är en annan operation som måste göras om, om inte jag fick ut allt. Jag säger 50/50 chans att jag lyckades.

Du får höra av dig om en vecka om du fortfarande blöder.


Jag: (oväntat)...Jag ringde ju läkaren och fick komma in efter operationen och två läkare kollade mig och sa att dom såg något, men skickade hem mig med en bunt tabletter...för dom ville testa ifall det bara var blod som var kvar. Men ingen uppföljning blev det och jag fick boka den här tiden på egen hand. Och nu menar du att det har gått för långt?

Här har jag försökt få hjälp och ingen tar mig på allvar och nu ska jag få utstå flera operationer...2 månader och 1 vecka efter förlossningen och jag har fortfarande ont efter förlossningen, misstag efter misstag efter misstag efter misstag!!!! Har tagit ut mammaledighet för alla dagar....måste fixa det med försäkringskassan i morgon. KAN NÅGON LÅTA MIG FÅ VARA MAMMA!!!!!!!



Så nu sitter jag hemma

ny opererad helt i onödan kanske

Ska få bränna bort bitar omkring livmodern....känns så jävla bittert med tanke på att jag bett om hjälp varje jävla vecka. Läkarbesök hos läkare som verkar ha utbildat sig på samma utbildning som pelikanerna gått för att lära sig gå på marken. SÄG TILL MIG....VAD HÄNDER NU? SÄG TILL MIG HUR JAG KAN HA EN SÅN OTUR?


Jag lovar

Jag ska anmäla sjukhuset, läkarna och alla som varit inblandade. jag ska gå till botten med det här. Mina krafter för att kämpa vidare blev starkare idag konstigt nog. NU FÅR DET VARA NOG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


!!!!



Angående den onda slemhinnan!

Läkaren idag var bra

han kollade på min slemhinna som jag har haft i 2 månader, jag har inte kunnat kissa normalt...

dom tidigare läkarna har sagt att det är infektionsrisk att ta bort den eller göra något åt det. Bad mig vänta 3 månader om det skulle gå över av sig självt.

Han idag,... tog bort den på 2 röda sekunder....hur kommer det sig?

JAG HAR GÅTT I 2 MÅNADER, INTE KUNNAT KISSA UTAN ATT DET SVIDER SOM FAAAAN!!!!! Nu håller jag på att skriva ett brev till verksamhetschefen och ska anmäla till socialstyrelsen, sen kommer jag följa upp och ringa och trakassera dom för ett svar och se en förbättring någonstans. Det kan ju inte bara vara jag som varit med om det här??


Kan inte fatta att jag fortfarande har problem efter förlossningen....

Om man själv hade gjort dessa misstag på sitt eget jobb som ligger på samma nivå hade man ju fått kicken på en sekund.



Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards