ingopingo

Alla inlägg under november 2010

Av INGO - 6 november 2010 22:20

Nu har vi kommit hem från J och M. Vi hjälpte dom att tapetsera i sovrummet. Gick helt okej, hoppas på att det torkar och ger bättre resultat under natten. Det brukar det göra.

Det var en super mysig lägenhet, där kommer dom att trivas dunder!


Vi sitter och äter lite Lussebullar och pepparkakor...22:30 på kvällen, nja bra...

I morgon åker vi en tur till G för att träffa Inger, vi ska bli bjudna på middag och ett glatthumör som hon alltid har =)


Sov gott

Au revoir

Av INGO - 6 november 2010 09:51

 

God morgon alla!

Idag har vi tagit lite sovmorgon. A ligger fortfarande i sängen och klockan e 10:00. Själv har jag ätit frukost och bränt upp hela min tunga efter en kopp te.

Idag ska vi köpa lite hundmat och sen bege oss till J och M och hjälpa dom att tapetsera. Sen hörde jag rykten om TACOS???????? Kanske drömde det. Appropå drömmar så åkte ju Geir ut ur Idol igår och jag drömde att han ringde mig och talade ut. Men vi kom fram till att han trivdes så bra hemma så han var inte nere på något sätt. =) 

I morgon ska vi faktiskt åka en tur till , min G gamla hemstad.Ingo är ju uppväxt där, får se om han känner igen lukterna av brändbock eller hans gamla kompis.

Vi ska träffa Inger, A mormor. Äta lite god mat och sitta och prata lite. Ska bli super mysigt. 

Men vad e det jag hör?

Snarkningar från sovrummet, A har somnat om. Jaja jag ska ändå hoppa in i duschen nu sen får jag kasta den blöta handduken på honom.

Jaha nu vill Ingo skriva....


Häj

Hur är de?

Jag vet inte men jag tror

att min husse och matte snackat

med er om att jag har

spytt

och typ bajsat senaste veckorna

altså tänk allt det men med stil

jag har stil

ändå

jäääääkligt fin stil

så ja

det var bara det det

PEace

Av INGO - 5 november 2010 10:46

Fredagsmys med idol är det som gäller idag! Ska strax iväg till jobbet.

Jag och A ska fixa lite grejer på stan först.

Ingo mår bra nu...ÄNTLIGEN. jag har fått ny energi!


igår var jag och Stina ute på F en sväng, har jag sagt det? Hur som helst så köpte hon två små korgar och jag köpte ingenting...helt otroligt att jag lyckades blunda för allt. Bra gjort tycker jag!

Igår fick jag ett mms av någon, hade ingen aning om vem...

Ett kort på mig när jag gick i gymnasiet...HERREGUD va fuuuuul

Men jag lyckades knäcka koden och det var Stina som låg bakom allt! Hämden e ljuv...nej då! Fick en liten chock bara. Skönt att det finns förändringar =)

A e ute och går med ingo och jag sa att jag skulle fixa lite andra grejer och här sitter jag och skriver på bloggen. Nu måste jag skynda mig! =)

ha en underbar dag

Au revoir

Av INGO - 4 november 2010 18:37

Dagen är över på jobbfronten. Jag kommer hem och äter lite snickerskakor, gjorda av stora-syster, gött!

Idag har A hjälpt hans syrra och målat, han sa att lägenheten var super fin och utsikten var perfekt. Ska bli skoj att se deras lägenhet snart.

Nu ska vi försöka hitta på någon god middag, det blir något thai om A får bestämma.Själv nöjer jag mig med mjölk och flingor =)

Sen har vi bestämt att vi någon helg snart ska fika lite adventsfika med allihopa.

Jag ska styra upp något!

Au revoir

Av INGO - 4 november 2010 07:27

Idag vaknade jag av att Ingo spydde...men han verkar pigg ändå. typiskt, trodde han var bra igår kväll när han sprang runt och bet mig i foten och lekte med Andreas snusdosa.

Idag ska jag åka till F med Stina, vi ska kika om vi hittar något fint till hemmet. Har presentkort där=) Hon ska komma och hämta mig...trots att hon är beräknad att föda vilken dag som helst... =)

Igår träffade min syrra den där killen igen och det verkade bra! HOPPAS att det e något att hänga i julgranen i vinter, det skulle vara så kul!


Idag börjar jag jobba 12.00 så jag hinner shoppa lite innan. Mitt uppdrag den här månaden är att planera in en Östersundsresa till min vän L, det var alldeles för länge sen jag såg henne nu. Sen måste jag till frissan...skandal utväxt!

Ha en bra dag allihopa!

Au revoir


Av INGO - 3 november 2010 21:37

A och E är på besök, alltid lika trevligt när dom kommer över.

Vi kollar på Milan och Zlatan på VIASAT.

Idag har det gått bättre med allt. Jag känner hopp.

I morgon e det torsdag...sen fredag och sen helg.På lördag ska vi hjälpa J (A syrra)och hennes sambo M med lite måleri och tapetsering i deras nya lägenhet.

Sen kanske vi drar till lill-syrran på söndag om hon inte ska på dejt på söndag. Ska ju hjälpa henne med tapetsering också i hallen.

Idag köpte vi ett smörgåsjärn...livsfarligt, jag ÄLSKAR varma mackor så nu e det dags att bli tjock. men jag känner att det e helt okej som det är nu faktiskt. =) hehe


Ingo har ätit en portion mat idag...ingen spya än...håller tummarna

Au revoir

Av INGO - 3 november 2010 09:15

Hej!

Fick lite energi idag när Ingo helt plötsligt fick ett ryck och började pussa A i ansiktet. Sen gick han och la sig igen. Nu sover han men han darrar inte längre. Känner mig lite lyckligare nu faktiskt. Tack alla som har brytt sig om oss. Jag har inte varit vidare pratglad. Hoppas och håller tummarna att ingo får i sig lite mat efter tre dagar utan mat.

Han har bara varit ute en gång på ett dygn....annars var tredje timme...

Jag ska iväg till jobbet snart. A får hålla koll på vår lilla bäbis.

Tre arbetsdagar till ledigheten. Då ska vi hitta på något roligt tycker jag om vi alla tre mår bättre.

Vi hade tänkt åka till Inger (A mormor) i går men alla var sjuka så det blir vid ett senare tillfälle.

Hört rykten om att lilla syster har träffat en man....=) ska ringa henne och höra vad det är som PÅGÅÅÅÅÅR!


jag längtar till adventsfika. JAG ÄLSKAR LUSSEBULLAR!

Okej nu håller vi tummarna för att trenden vänder.

Au revoir

Av INGO - 2 november 2010 17:57

Idag har vi varit med Ingo på djursjukhuset...bara 3000kr...men men han e värd det.

Han fick vätska under huden, som en puckel på ryggen för att få i sig och förhoppningsvis behålla vätskan så han inte blir uttårkad. Så nu får vi vänta i kväll och hela natten på att sen försöka ge han mat...Jag blir så låg när Ingo mår dåligt

Varför ska det vara så nu?

A mår mycket bättre som tur e för jag ska iväg till jobbet i morgon och försöka jobba fast Ingo ligger i ett hörn och darrar. SNÄLLA DET MÅSTE BLI BÄTTRE.

Skulle ha jobbat i helgen men det är en röddag så vi har stängt. SKÖNT just nu när alla e lite hängiga.

Om inte Ingo blir bättre i morgon ville dom skriva in honom på sjukhuset och ha honom där i ett par dagar...det får bara inte hända, snälla =(

Au revoir


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards