ingopingo

Direktlänk till inlägg 19 juni 2011

Shopping

Av INGO - 19 juni 2011 14:37

Jag har varit på Gränby idag och shoppat present till mamma som fyller år i morgon.

Hon fick en plattång och lite ansiktskrämer.

Jag köpte lite muffins som vi precis ätit upp. Jag avslöjar inte hur många vi åt.

Men om jag säger så här

92kg...regn ute...9 dagar över tiden...depp

Ja

.........just de

Adam kommer hem strax så jag ska ta och åka hem snart, är hos mamma fortfarande.

Jag har fruuuktansvärt ont i skelettet men inga som helst värkar. Jag tror inte att jag kan få värkar, har en sån kropp som inte tar emot sånt har jag kommit fram till i egen studie med mig själv.

Det blir som jag skojade om för 9 månader sen.

- man får väl på midsommarafton då alla är fulla och taxi bilarna är upptagna, man kommer inte ens komma fram på linjen.

Det är precis det som kommer att hända. Fast i och för sig så kan man väl planera taxi till fredag eftersom vi vet att vi ska upp dit då =) Okej det var visst inte synd om mig då

Vi hörs nu ska jag springa lite i trappen

Au revoir

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards