ingopingo

Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

Hellossan

Av INGO - 21 juni 2011 07:39

God morgon

Inga värkar inga tecken

Är jag gravid?

Ska be Adam om en käftsmäll när han kommer upp, så jag vaknar till och inser att jag bara har drömt.


Tänk att vi har vårt lilla barn i vår famn till helgen....

Jag har fortfarande inte förstått, eller jo jag e ju inte dum men jag kan inte ta in det eller föreställa mig att vi har bakat en bäbis som kommer att se ut som mig och Adam. Jag tror att han kommer vara hårig i pannan, det var jag, innan Kattis tvångs plockade mina ögonbryn som var ett järnvägsspår strax innan gymnasiet.

Varför får jag inga killar? (frågade jag mina kompisar)

Vad troooor du?

När jag skaffade två ögonbryn då ba!  

Alla sprang efter mig....(not) Jo dom sprang men snarare bort från mig. 


Idag ska jag till barnmorskan och få mitt sista dropp

HOPPAS VÄRKARNA SÄTTS IGÅNG INNAN för jag orkar inte träffa henne, blä

Men men jag måste vara pigg tills på fredag.

Vi har laddat BB-väskan med

Kexchoklad

Bilarpåse

Ballerina kakor

dricka och lite mat

Tänk att ballerina kakorna har legat i väskan i 2 veckor utan att jag rört dom...

Fast jag ska inte ge mig för mycket beröm för vi köpte två paket....och det ena.....det åt jag upp i smyg medans Adam duscha och sen gick ut med Ingo. Då stod jag bakom dörren och åt.....haha han vet inte om det men det är så bra för på bloggar kan man bara avslöja allt.

Och jag som undrar varför jag väger 92 kg....ALLTSÅ jag ser inte ut som att väga så mycket jag lovar. Mina fötter väger väl minst 20 kg i allafall.


Nu flum skriver jag bara allt jag tänker

Men då vet ni ungefär vad som pågår i mitt huvud om dagarna....A loooot!

Au revoir

 
 
Ingen bild

fia

21 juni 2011 08:00

Ja, nu är det inte långt kvar! Tjohoooo, vad roligt!

Ett sista besök hos monstermorskan klarar du allt, låt det hon säger bara rinna av - svara inte ens! För vilka dumma kommentarer hon än kommer med så har du din bebis innan helgen :) Hon är säkert en bitter själ för evigt, synd för henne... mohaaahaaaaaa!

Kramar!

 
Ingen bild

Stina

21 juni 2011 15:02

Håller med Fia! Synd bara att det ska finns såna kassa barnmorskor, det borde liksom vara det första de får lära sig att gravida ska strykas medhårs och behandlas med silkesvantar :) Det finns ju en o annan hormon som redan ställer till det så det är ju synd att såna bittra kärringar (rent ut sagt) har makten att göra det ännu värre.
Men snart är han här och då är allt som var jobbigt/tråkigt redan bortglömt. Om några månader kommer du tänka tillbaka på graviditeten som enbart mysig o rosenrosa ;)
Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards