ingopingo

Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

Dropp

Av INGO - 21 juni 2011 18:17

Japp då var jag tillbaka från barnmorskan

Nu har jag fått alla mina dropp

Redo för förlossning.

Hade med mig en vän till familjen (Fia) som ville lyssna på Léons hjärtljud

Han låg väldigt redo och långt ner. Hjärtljudet hördes som bäst strax ovanför naveln så då ligger han helt rätt.

Mina fötter...mina damer och herrar. Jag vet att det e äckligt men jag vill gärna dela med mig av mina 92 kg fötter som även ser ut som dom har lera mellan naglarna. Svällda....varsågod

En före och en efterbild


FÖRE


EFTER 

  

Snygg...borde kanske söka mig till en modellfirma för fötter.

Love Nivea, buy this for your foot  it works....


Au revoir

 
 
Ingen bild

Jossan

21 juni 2011 19:20

Hahaha hjärtat då! Kram på dig =)

 
Ingen bild

fia

21 juni 2011 19:43

Lovely!! Tack för att du delar med dig ;) hehe! Tänk vad skönt det kommer bli för dig, så fort Léon är ute så slipper du ha falukorvar till vrister och prinskorvar till tår...du har bundit riktigt mycket vatten. Det positiva med det är ju att det försvinner av sig själv - vattnet är ju inte fettceller som du måste träna bort sen.

Duktigt av dig att klara barnmorskan! Ready, steady...GOOOO!!

 
Ingen bild

Petra

21 juni 2011 21:17

Gumman!
Instämmer med förra inlägget, det rinner av dig, Bara vatten...
Så mysigt att få se dig - fina magen!
På vägen handlade vi & undsatte en nybliven mamma med full kundvagn & hojtande bebis + tvååring. Så lätt att underlätta, vi packade några (ganska många matkassar.
Nästa gång vi ses är han ute! Mysigt.
Kram/P & S

 
Ingen bild

Emma

23 juni 2011 07:02

:) vilka söta små tjockkorvar till fötter du har! Lider med dig! Snart e han här!!!! <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards