ingopingo

Direktlänk till inlägg 1 juli 2011

God morgon

Av INGO - 1 juli 2011 08:14

God morgon

Eller är det fortfarande natt eller förmiddag?

Jag har ammat

ammat

ammat

ammat

konstigt att brösten sitter kvar

Men det är inget jag undrar över.... för tro mig

Jag känner det i både rygg och bröst

JAG SER DOM!

Finns det någon gräns huuuur spända och stora ett par bröst kan bli?

Tänk att folk går och opererar sina bröst till större när dom redan har stora.

Det måste gå över till ryggproblem.


Just nu ligger Léon på Adams bröst och njuter av att sova (hm....vad kul för han)

Själv så njuter jag av att äta frukost i turbofart

Tänk älskling

att i början när vi träffades höll jag in magen, snyggade till mig innan du vaknade

Satt med huvudet i en snyggvinkel

Log lite för mycket


...nu sitter jag med mammatrosor

Går som en tant med ryggont

Glasögon går före linser

Den snygga vinkeln hittar jag inte längre

....


Jag älskar det nya livet =)

Ska till sjukhuset idag och ta nya järntester, för att se om det blivit bättre.

Sen kommer syrrorna

JIPPI!

Dom har inte träffat Léon än.


ha en bra dag

Au revoir


 
 
Ingen bild

anna sigås

1 juli 2011 13:54

Hej Kima.......GRATTIS till er fina son!!!
Kul att läsa om ert liv.

Fick adressen av Lovis.

KRAAAAAM
//anna s i Orsa

INGO

1 juli 2011 20:40

Åhh vad roligt att du hittat hit. Tack så mycket! Det var på tiden ellerhur =)=)=)
Kram på dig!!!

 
Ingen bild

fia

1 juli 2011 20:41

Snyggvinkel, höhö :D Underbart att läsa om "förfallet" när man blir mamma. Men det är ju så sunt, helt plötsligt har man ju något som för alltid kommer betyda så mycket mer än platt mage och snyggvinkel. Man ska vara hälsosam och må bra - naturligtvis - men att hålla in magen mår väl ingen bättre av?

Skönt att amningen fungerar bra. Såg en bild där Léon har napp, funkar det bra? Maksim tog aldrig napp, utan använde tuttarna som napp - jobbigt i längden. Denna gång ska nappen med till BB, jag kan ställa upp på att vara en mjölkkossa, men helst inte napp... Kramar!

 
Ingen bild

Petra

1 juli 2011 22:49

Underbara bilder och så härligt att få läsa om hur du mår!
Vi har en konsertkväll kvar innan vi styr kosan söderut, har idag inhandlat en present som vi hoppas kan falla mamma och pappa i smaken. Ja, Jr med så klart..
Slå en signal ifall du har tid och ork. Jag har ett förslag angående frisk luft.
Kramar från Kyna, 7 km utanför Borlänge!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards