ingopingo

Direktlänk till inlägg 1 juli 2011

BLOMBUD

Av INGO - 1 juli 2011 20:46

Vilken dag det här har varit

Besöket på sjukhuset, gick okej

skulle få vänta att ta prover tills mina järntabletter värkat mer.

Men ett samtal med henne fick mig att må bättre angående mina dåliga värden.

Men jag mår bra och det är huvudsaken

Satt hemma i lägenheten med en hungrig bäbis det knackar på dörren och där står ett blombud!.....den hade inga ben men jah DET VAR ETT BLOMBUD I ALLAFALL

Mina underbara vänner som befinner sig nere i Italien skickade en gratulation via blombud. TACK TACK CARRO OCH PAOLO! NI ÄR SÅ UNDERBARA! ÄLSKAR ER!

Åhhhh så snällt!


Mina syskon har varit med oss hela dagen, mysig dag. elliot härjade runt!

Elliot lärde sig att äta sushi  JAG VIIILL!  Kris håller Léon, min prins! 


Nu ska jag sova gott och försöka bli bättre tills i morgon

Hoppas luften kommer tillbaka, sååå varmt

Au revoir 

 
 
Ingen bild

Carro

1 juli 2011 22:53

Hej vannen! Va roligt att det kom rosa blommor nar jag valde bla!!! Hahaha, tur att du gillar rosa i alla fall. Passar ju bra i er lagenhet:) Snart far jag se prinsen live och jag kan knappt tro det ar sant. Stor kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards