ingopingo

Direktlänk till inlägg 13 juli 2011

Trodde väl inte det

Av INGO - 13 juli 2011 17:14

Ambulanssirenerna lät

Önskade att man skulle få höra dom försvinna längre bort

Men det gjorde dom inte

Ambulansen stannade utanför vår port

och jag var offret


Vaknade i morse av att jag  (som jag kände mig) förblödde

Från ingenstans kom helvetet tillbaka.

Tio minuter senare står det två killar i hallen och jag gråter hysteriskt.

När ska det vara över?

Jag åker i ambulansen och tänker

Varför ska det vara så här?

Sen vad som händer på sjukhuset sammanfattar jag med att jag blir nedsövd nästan direkt och jag opereras....

Bitar av moderkakan tros vara kvar....

Läkaren säger till mig innan han söver mig

"Tänk på något underbart och fint"

Jag tänkte på pappa

Bad honom om att få njuta av att vara mamma

Ge mig kraft pappa


Dom skickade hem mig direkt

Nu sitter jag  i soffan

tittar ut genom fönstret


Jag orkar inte mer nu


Au revoir

 
 
Ingen bild

Jossan

13 juli 2011 17:42

Lilla gumman, tänker på dig! Stor kram.

 
Ingen bild

Stina

13 juli 2011 18:12

Tänker på dig käraste vän! Man ska inte behöva ha så mkt otur:( Men du är starkare än du tror och hur osannolikt det än låter just nu så kommer dit bli bättre.

All styrka till er!!!
Och tusen miljoner kramar

 
Ingen bild

fia

13 juli 2011 18:34

Men lilla gumman!! :'( Din stackare! Nu får det räcka med olycka för dig! Det låter oerhört läskigt det du har varit med om. Vad orättvist att du och Adam inte har tillåtits njuta av era första veckor som föräldrar. Jag hoppas verkligen att det är över nu, att det vänder, att ni får må bra.

Överjävligt!!

Men nu borde det väl ändå bli bättre - med moderkakan garanterat borta.
Var rädd om dig och krya på dig. Massa massa massvis med varma kramar till dig!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards