ingopingo

Direktlänk till inlägg 15 juli 2011

Dinner for Schmucks

Av INGO - 15 juli 2011 07:44

Vi såg väääärldens roligaste film igår

Dinner for Schmucks

Den måste ni bara se!

Vi skrattade högt när vi såg den.


Idag ska det regna

Vad är det för dag?

Är det fredag?

Jag har inte sovit i natt för Léon vägrade somna i sitt babynest

Han ville sova i famnen.

Såklart skulle han få det =)


Idag ska jag ta lite fina bilder på Léon när han vaknar

som jag lägger upp lite senare


Peppar peppar...jag mår bra idag också...peppar

Au revoir





Dinner for Schmucks

Dinner for Schmucks

 
 
Ingen bild

Karin på jobbet

15 juli 2011 09:28

Det är så otroligt skönt att se att du verkar må bättre, håller tummarna att det fortsätter så. KRAM!!!

 
Ingen bild

Stina

15 juli 2011 11:19

Härligt att höra vännen! Nu är det hög tid att du får börja uppleva fördelarna med att vara mamma. Mys så mkt du bara kan:) det är värt att sova lite om det är av den anledningen:) rätt vad det är så är de för stora för att sova i famnen o då saknar man det massor;) Jag försöker sno åt mig såna stunder på dagarna men hon sover inte lika bra då..
Längtar efter er!!
Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards