ingopingo

Direktlänk till inlägg 27 juli 2011

VÄXT

Av INGO - 27 juli 2011 16:12

Léon väger 5660kg och är 59 cm lång

Barnmorskan,jag citerar!

"Om han fortsätter i den här takten blir han en lång kille på 190cm"


mmm okej, men det får vi väl hoppas att han inte blir kanske, sen är ju inte vi så långa heller. Han är bara lite glad i maten =)


Så allt var bra med lilla Léon, DÄREMOT!!!!!....Jag själv fick urinvägsinfektion idag, eller jag har haft sjukt ont i flera dagar...men heeey jag har ju haft ont i flera veckor av stygn och annat skit efter förlossningen. Så det här var ju bara pricken över i:et. Vi ska iväg till Solvalla nu...Som jag sa till Adam och hans arbetskollega som vi träffade vid affären idag så kommer jag väl få en allergisk reaktion av hästarna och ambulans får komma och hämta mig....med min otur....

Varför blir jag aldrig bra?....skämt ju!

jaja måste göra mig i ordning....(inte som förr direkt)

Vad kan jag få på mig? (vad som helst som inte matchar)

Är det skrynkligt? Skit samma

Syns min mag? Skit samma

Är jag snygg? Adam tycker det iallafall

Ingo? Check

Léon? Check

......Bröstpump? Check

Okej då är jag redo!


Au revoir

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards